Personadataforordnings loven
Greve VVS A/S informerer om behandling af personoplysninger for kunder i forbindelse udførelse af VVS-opgaver.
Du accepterer denne privatlivspolitik, ved samarbejde med Greve VVS A/S.
Indhold af aftalen:
1. Generelt
2. Personoplysninger - Hvad er personoplysninger?
2.1. Hvor længe opbevarer vi personoplysninger? - Hvad bruger vi personoplysninger til?
2.2. Retten til indsigt i dine personoplysninger - Retten til sletning af dine personoplysninger
2.3. Beskyttelse af og ændringer i behandlingen af personoplysninger?
3. Kontakt
1. Generelt
Gennem din aftale med Greve VVS A/S indsamles der personoplysninger om dig.
Disse oplysninger opbevares i henhold til EU’s Databeskyttelsesforordning, samt den nye danske databeskyttelseslov, der supplerer reglerne i databeskyttelsesforordningen og den nuværende persondatalov.
Nedenfor kan du læse om de informationer, der indsamles, herunder hvordan oplysningerne behandles, hvad de bruges til, hvem der har adgang til oplysningerne, og hvem du kan kontakte, hvis du har spørgsmål eller indsigelser vedrørende de indsamlede oplysninger.
2. Personoplysninger
Hvad er personoplysninger? Greve VVS A/S beder om dine almindelige kontaktoplysninger, når du indgår aftale med os. Det er primært oplysninger som navn, adresse, postnummer, telefon- og mobiltelefonnummer, e-mail mv. De personoplysninger vi indsamler, bruges til at identificere dig som kunde samt levere de services, du har købt af os. Oplysningerne opbevares i vores IT-system.
2.1 Hvor længe opbevarer vi personoplysninger?
Opbevaring af personoplysninger afhænger af, hvor længe din aftale med Greve VVS A/S består.
Når du køber en service/ydelse hos Greve VVS A/S, har vi brug for dine personoplysninger som dokumentation, indtil opgaven er leveret og betalt, og så længe vores garanti gælder, hvilket er 2 år.
Hvorefter personoplysningerne slettes.
Dine personoplysninger vil som udgangspunkt efter gældende regler blive opbevaret hos Greve VVS A/S i 2 år og dokumentation til Told og Skat opbevares i en periode på 5 år, herefter slettes oplysningerne.
Hvad bruger vi personoplysninger til?
De personoplysninger, vi indsamler om dig i forbindelse med opfyldelse af vores aftale, bruges først og fremmest til almindelig kundeadministration, til at opfylde den aftale, du har indgået med os og til at fremsende en faktura.